top_banner
Безкоштовна доставка При замовленні від 1500

Олива для гідропідсилювача керма 6 товарів в 1 категорії

Фільтри
Ціна,
-

в наявності

K2

Рідина для гідропідсилювача керма K2 PSF Green 1 л ( O5811E)

Код: O5811E

в наявності

STEP UP

Рідина для гідропідсилювача керма StepUP 355 мл (SP7030)

Код: SP7030

в наявності

STEP UP

Рідина для гідропідсилювача керма StepUP 946 мл (SP7033)

Код: SP7033

в наявності

K2

Рідина для гідропідсилювача керма К2 PSF 1 л (O5801E)

Код: O5801E

в наявності

K2

Рідина для гідропідсилювача керма К2 PSF 500 мл (O580ML500E)

Код: O580ML500E

в наявності

MOBIS

Рідина для гідропідсилювача керма MOBIS Hyundai/Kia PSF-3 червона 1 л (03100-00100)

Код: 0310000100

Рекомендовані товари

в наявності

K2

Засіб для чорніння шин та бамперів K2 Bono Black 500 мл (K035)

Код: K035

в наявності

K2

Щітка K2 Detailing Brush для детейлінгу 31 мм (M315)

Код: M315

в наявності

K2

Очищувач для вікон та скла K2 Nuta 750 мл (K507M)

Код: K507M

Рідини для гідропідсилювача керма: що це і чому варто придбати

Керування та маневреність автомобіля в першу чергу залежить від справності рульового управління. Головну роль тут відіграють підсилювачі керма – якщо брати автопарк України, переважно гідравлічні (ГУР). На справність ГУР, у свою чергу, впливає якість рідини, що використовується для ГУР.

Олія для гідропідсилювача керма використовується як у класичних гідравлічних системах, де посилення відбувається за допомогою насоса, що працює від двигуна автомобіля, так і в електрогідравлічних - в них олія штовхає електричний насос, не пов'язаний з ДВЗ. Проте, для обох цих систем дуже важливі якості — завдяки ним забезпечується тривала безвідмовна робота цього сайту.

Характеристики та типи рідин

Головними параметрами рідини ГУР, що дозволяють підсилювачу працювати комфортно, впевнено та тривало, вважаються:

  • В'язкість. Вона забезпечує чуйність на дії керма за будь-яких умов.
  • Антикорозійні якості. Завдяки їм запобігає іржавінню металевих деталей системи.
  • Неагресивність по відношенню до гумових ущільнень.
  • Термостійкість. Вона потрібна, щоб захистити внутрішні механізми гідропідсилювача за будь-яких температур.
  • Теплоємність. Потрібна для відведення тепла від вузлів гідропідсилювача.
  • Низька здатність до піноутворення. Необхідна для запобігання утворенню повітряних пробок.

Існує кілька типів класифікації масел для гідропідсилювача керма. Про них і поговоримо нижче.

Базова основа

Так само, як і моторні, масла для гідропідсилювача поділяються на:

  • Мінеральні. Вони більш універсальні, нейтральні для гумотехнічних виробів, але мають менший термін служби та потребують більш частої заміни.
  • Напівсинтетичні. Це рідини для гідропідсилювача, що мають мінеральну основу, до якої додані синтетичні компоненти та присадки. У них більший термін служби та кращі антикорозійні властивості.
  • Синтетичні. Найсучасніші, очищені гідрокрекінгом, мають кращі властивості, але застосовуються тільки в конкретних марках авто з відповідними допусками, щоб уникнути шкоди системі.

Купити потрібну олію можна онлайн за вигідними цінами. Вартість продукції в магазині автозапчастин ROOLER можна відрегулювати за допомогою фільтру на сайті.

Застосовність

Відомо кілька основних марок трансмісійних масел, що застосовуються як рідина для гідропідсилювача керма, а саме:

  • ATF. Automatic Transmission Fluid для автоматичних трансмісій. Олію, яка використовується в АКПП, також можна заливати і в ГУР (особливо для авто з "автоматом"). Буває як мінеральне, і синтетичне. Перевагою ATF є високі протизносні та термостійкі властивості, оскільки цій олії доводиться працювати в такому складному механізмі, як коробка передач.
  • Многофункціональні рідини Multi HF. Цей високотехнологічний гідравлічний компонент також розроблений не тільки для систем гідропідсилювача керма. На відміну від ATF він, крім ГУРу, використовується не в КПП, а в іншій автомобільній гідравліці: від амортизаторів до даху кабріолетів. Найчастіше виробляється на синтетичній основі, тому має високі антикорозійні та протипінні властивості.
  • Масла PSF (Power Steering Fluid), які призначені для використання саме в системах посилення кермового керування. Головна перевага PSF: у них немає, як у ATF, присадок, що збільшують тертя, а отже, вони менш сприяють зношуванню механізмів. Так само, як і попередні, можуть бути як на мінеральній, так і синтетичній основі.

Колір

Хоча це найочевидніша класифікація, вона найменш інформативна і важлива, оскільки візуально схожими можуть бути речовини різних типів. Основних кольорів три:

  • Червоний. Такого кольору зазвичай бувають рідини ATF (Dexron II або Dexron III), а також PSF деяких виробників: наприклад, Nissan.
  • Жовтий. Речовини такого кольору здебільшого випускають німецькі автовиробники: Daimler AG та VAG, а також великі компанії, що виробляють автохімію.
  • Зелений. Як правило, це також PSF від європейських автокомпаній: VAG, Volvo, Ford.

Як підібрати рідину для гідропідсилювача керма

Так яку купити рідину для ГУР, як, на основі чого зробити правильний вибір? Безперечно, потрібно орієнтуватися на рекомендації виробника автомобіля. Наприклад, небажано використовувати синтетичні там, де завод рекомендує «мінералку», — можуть постраждати гумові ущільнювачі.

Доливати рідину в систему теж потрібно дуже обережно. Ідеальним варіантом буде, звичайно, поповнити рівень саме тією олією, яка вже знаходиться в системі. Але це не завжди можливо, часто, купуючи старий автомобіль, новий власник просто не знає, що було налито в бачок ГУР його попередником. Орієнтуватися варто не на колір рідини, а на її основу.

Щоб визначитися з ГУР, досвідчені менеджери нашого інтернет-магазину допоможуть замовити та організують доставку на вашу перевагу.

Категорично заборонено змішувати синтетичні та мінеральні речовини. А ось колір при доливці можна сміливо проігнорувати, якщо є впевненість, що збігається основа (наприклад, ллється синтетика в синтетику). В принципі, в деяких випадках навіть можна змішувати ATF і PSF, але тільки обережно: ймовірно, що одна виготовлена ​​на синтетичній основі, а інша — на мінеральній.

Також бажано доливати олію того ж виробника, що й у системі — щоб уникнути «конфлікту» присадок, які у різних брендів відрізняються. А взагалі, долив слід розглядати виключно як тимчасовий захід, і за першої ж можливості замінити «компот», що вийшов, на свіжу рідину з повним промиванням системи.

Періодичність заміни

Виробники автомобілів не завжди позначають у мануалах інтервал заміни олії у гідропідсилювачі. Досвідчені механіки радять перевіряти стан олії для гідропідсилювача кожні 15 000 км пробігу - у такому проміжку неякісна олія ще не встигне наробити багато бід. Втім, є кілька ознак, за якими можна визначити, що із заміною рідини не варто тягнути:

  • вона потемніла;
  • має домішки у вигляді піщинок, пластівців тощо;
  • гідропідсилювач втратив колишню легкість;
  • насос гідропідсилювача працює голосно (виє або шумить);
  • пахне горілим.

У цьому випадку необхідно якнайшвидше звернутися на СТО за консультацією і, можливо, заміною масла — щоб уникнути можливого дорогого ремонту насоса або кермової рейки.

ЧИТАТИ ПОВНІСТЮ

Ми використовуємо файли cookie. Ознайомитись з Політикою використання файлів cookies.

Віртуальна АТС
Віртуальна АТС
Хочете, зателефонуємо
у зручний для Вас час?
КНОПКА
ЗВ'ЯЗКУ