в наявності
K2
Рідина для гідропідсилювача керма K2 PSF Green 1 л ( O5811E)
Код: O5811E
Залишити відгук
в наявності
STEP UP
Рідина для гідропідсилювача керма StepUP 355 мл (SP7030)
Код: SP7030
Залишити відгук
в наявності
STEP UP
Рідина для гідропідсилювача керма StepUP 946 мл (SP7033)
Код: SP7033
Залишити відгук
в наявності
K2
Рідина для гідропідсилювача керма К2 PSF 500 мл (O580ML500E)
Код: O580ML500E
Залишити відгук
в наявності
MOBIS
Рідина для гідропідсилювача керма MOBIS Hyundai/Kia PSF-3 червона 1 л (03100-00100)
Код: 0310000100
Залишити відгук
Керування та маневреність автомобіля в першу чергу залежить від справності рульового управління. Головну роль тут відіграють підсилювачі керма – якщо брати автопарк України, переважно гідравлічні (ГУР). На справність ГУР, у свою чергу, впливає якість рідини, що використовується для ГУР.
Олія для гідропідсилювача керма використовується як у класичних гідравлічних системах, де посилення відбувається за допомогою насоса, що працює від двигуна автомобіля, так і в електрогідравлічних - в них олія штовхає електричний насос, не пов'язаний з ДВЗ. Проте, для обох цих систем дуже важливі якості — завдяки ним забезпечується тривала безвідмовна робота цього сайту.
Головними параметрами рідини ГУР, що дозволяють підсилювачу працювати комфортно, впевнено та тривало, вважаються:
Існує кілька типів класифікації масел для гідропідсилювача керма. Про них і поговоримо нижче.
Так само, як і моторні, масла для гідропідсилювача поділяються на:
Купити потрібну олію можна онлайн за вигідними цінами. Вартість продукції в магазині автозапчастин ROOLER можна відрегулювати за допомогою фільтру на сайті.
Відомо кілька основних марок трансмісійних масел, що застосовуються як рідина для гідропідсилювача керма, а саме:
Хоча це найочевидніша класифікація, вона найменш інформативна і важлива, оскільки візуально схожими можуть бути речовини різних типів. Основних кольорів три:
Так яку купити рідину для ГУР, як, на основі чого зробити правильний вибір? Безперечно, потрібно орієнтуватися на рекомендації виробника автомобіля. Наприклад, небажано використовувати синтетичні там, де завод рекомендує «мінералку», — можуть постраждати гумові ущільнювачі.
Доливати рідину в систему теж потрібно дуже обережно. Ідеальним варіантом буде, звичайно, поповнити рівень саме тією олією, яка вже знаходиться в системі. Але це не завжди можливо, часто, купуючи старий автомобіль, новий власник просто не знає, що було налито в бачок ГУР його попередником. Орієнтуватися варто не на колір рідини, а на її основу.
Щоб визначитися з ГУР, досвідчені менеджери нашого інтернет-магазину допоможуть замовити та організують доставку на вашу перевагу.
Категорично заборонено змішувати синтетичні та мінеральні речовини. А ось колір при доливці можна сміливо проігнорувати, якщо є впевненість, що збігається основа (наприклад, ллється синтетика в синтетику). В принципі, в деяких випадках навіть можна змішувати ATF і PSF, але тільки обережно: ймовірно, що одна виготовлена на синтетичній основі, а інша — на мінеральній.
Також бажано доливати олію того ж виробника, що й у системі — щоб уникнути «конфлікту» присадок, які у різних брендів відрізняються. А взагалі, долив слід розглядати виключно як тимчасовий захід, і за першої ж можливості замінити «компот», що вийшов, на свіжу рідину з повним промиванням системи.
Виробники автомобілів не завжди позначають у мануалах інтервал заміни олії у гідропідсилювачі. Досвідчені механіки радять перевіряти стан олії для гідропідсилювача кожні 15 000 км пробігу - у такому проміжку неякісна олія ще не встигне наробити багато бід. Втім, є кілька ознак, за якими можна визначити, що із заміною рідини не варто тягнути:
У цьому випадку необхідно якнайшвидше звернутися на СТО за консультацією і, можливо, заміною масла — щоб уникнути можливого дорогого ремонту насоса або кермової рейки.
ЧИТАТИ ПОВНІСТЮ