top_banner
Безкоштовна доставка При замовленні від 1500

Система запалювання

Оберіть авто

Тоді ми покажемо лише ті запчастини, які підходять вашому авто.

Рекомендовані товари

Що таке система запалювання

Під системою запалювання розуміють загальну кількість приладів та механізмів, необхідних для приведення двигуна в рух. Для створення та передачі іскрового розряду до свічок запалювання необхідна система запалювання. Цей іскровий розряд подається до свічок запалювання у визначені моменти, що відповідають тактам роботи бензинового двигуна. У дизельних двигунах запалювання в звичайному розумінні відсутнє, оскільки там відбувається самозаймання горючої суміші під час такту стиску. Системи запалювання поділяються на три основні типи:

  • контактна система запалювання;
  • безконтактна система запалювання;
  • безконтактна система запалювання.

Структура системи запалювання автомобіля

Всі системи запалювання мають одну основну мету — генерацію високовольтного струму, проте вони різняться за методами формування керуючого імпульсу.

  • акумулятор (АКБ);
  • реле стартера;
  • ключ запалювання (ігніційний вимикач);
  • котушка запалювання (індуктивний накопичувач);
  • розподільник струму високої напруги;
  • преривник;
  • підсилювач (електронний);
  • первинна обмотка котушки запалювання;
  • вторинна обмотка котушки запалювання;
  • свічка запалювання;
  • дроти струму високої напруги;
  • дроти струму низької напруги.

Процес управління системою запалювання

Система запалювання у автомобілі необхідна для спрацювання повітряно-паливної суміші у бензинових двигунах, яка запалюється за допомогою іскри. Управління системою запалювання може бути контактним, безконтактним (транзисторним) або електронним (мікропроцесорним).

  • Електронна система запалювання використовує електронний блок керування, який регулює процес накопичення та розподілу електричної енергії.
  • Контактна система запалювання використовує переривник-розподільник (трамблер) для управління накопиченням та розподілом електричної енергії по циліндрах. Розвитком контактної системи є контактна транзисторна система запалювання, що використовує транзисторний комутатор.
  • Безконтактна система запалювання використовує транзисторний комутатор, який взаємодіє з безконтактним датчиком імпульсів для управління накопиченням енергії. Транзисторний комутатор в цій системі виступає як переривник. Розподіл струму високої напруги здійснюється за допомогою механічного розподільника.

Ознаки несправності системи для запуску двигуна

Виникнення несправностей хоча б у одній з згаданих складових може спричинити поломку і, відповідно, змусити здійснити ремонт всього пристрою. Наприклад, це може бути замикання модуля, пошкодження захисних обмоток проводів і контактів, переривання струмопровідних шарів резистора, тріщини або знос свічок, витік антифризу, виробництво конденсатора, стирання осі регулятора відцентрового типу і т. д. Основними індикаторами проблем у системі вважаються збільшена витрата палива, регулярні проблеми з запуском двигуна та його нестабільна робота. До додаткових ознак неполадок відносяться:

  • Відсутність іскри.
  • "Мовчання" двигуна.
  • Швидкий перегрів мотора.
  • Поява чорних вихлопів.
  • Стукіт поршневих пальців.
  • Хлопки у вузлі внутрішнього двигуна.

Чому варто купити саме у нас

Недорого купити складові до системи запалювання в Києві пропонує інтернет-магазин ROOLER. Можна замовити онлайн дроти, контакти та розподільники, акумулятори та свічки для машин всіх марок по приємній вартості. Плюси співпраці:

  • доступні ціни;
  • допомога при підборі;
  • більше 20 тисяч товарів у каталозі;
  • акції та знижки;
  • відправлення по всіх містах України надійними перевізниками.

ЧИТАТИ ПОВНІСТЮ

Ми використовуємо файли cookie. Ознайомитись з Політикою використання файлів cookies.

Віртуальна АТС
Віртуальна АТС
Хочете, зателефонуємо
Вам за 30 секунд?
КНОПКА
ЗВ'ЯЗКУ