top_banner
Безкоштовна доставка При замовленні від 1500

Радіатори охолодження двигуна 4 товари в 1 категорії

Оберіть авто

Тоді ми покажемо лише ті запчастини, які підходять вашому авто.
Фільтри
Ціна,
-

в наявності

NRF

Радіатор охолодження двигуна (вир-во Nissens) + до Alfa Romeo 159

Код: 53687

в наявності

NISSENS

Радіатор охолоджування до Alfa Romeo 159

Код: 60057

немає в наявності

NISSENS

Конденсер ALFA 159(05-)1.8 i 16V(+)[OE 50507287] до Alfa Romeo 159

Код: 94871

Рекомендовані товари

в наявності

K2

Засіб для чорніння шин та бамперів K2 Bono Black 500 мл (K035)

Код: K035

в наявності

VIRA

Вода дистильована VIRA прозора 1 л (VI0511)

Код: VI0511

Переглянуті товари

в наявності

K2

Губка-аплікатор K2 Tyre Аpplicator для полірування шин D 8 см (K720)

Код: K720

Радіатори охолодження двигуна до таких поколінь Alfa Romeo 159

Каталог моделей авто

АЛФАВІТНИЙ ВКАЗІВНИК

Радіатори охолодження двигуна до Acura

Радіатори охолодження двигуна до Audi

Особливості конструкції радіаторів

Мета системи охолодження двигуна полягає в забезпеченні тривалого та безперебійного функціонування автомобіля. Одним з ключових компонентів цієї системи є радіатор, який абсорбує тепло та випускає його в атмосферу. Ця складова допомагає вивести надлишок тепла та підтримує оптимальну робочу температуру мотора. Автомобільний радіатор має просту конструкцію, він складається всього з трьох основних частин:

  • теплообмінник;
  • рамки;
  • впускний та випускний патрубки.

Зазвичай радіатор охолодження двигуна розміщується в передній частині автомобіля. Це положення сприяє підвищенню ефективності системи, оскільки потік повітря допомагає в додатковому охолодженні та прискорює процес тепловіддачі. Однак існують і інші варіанти розташування цієї деталі.

Види автомобільних радіаторів

В сучасних автомобілях використовуються різні типи радіаторів охолодження двигуна, які відрізняються за матеріалом корпусу:

  • Алюмінієві. Вони виготовляються з алюмінієвих сплавів за допомогою лиття або екструзії. Мають переваги у легкості, доступності за ціною та високій теплопровідності. Однак, мають недоліки у вигляді схильності до корозії та меншого ресурсу порівняно з мідними виробами.
  • Мідно-латунні. Забезпечують найкраще тепловідведення завдяки високій теплопровідності міді. Вони довговічні, витримують високий тиск і стійкі до корозії.
  • Сталеві. Виготовлені з конструкційних та нержавіючих сталей. Вони дешеві у виробництві, міцні і витримують високий тиск. Однак, вони схильні до корозії і потребують захисних покриттів.
  • Пластикові. Вони виготовляються з високотехнологічних видів пластику. Мають переваги у легкості, доступності за ціною та стійкості до корозії. Проте вони не настільки довговічні і мають обмеження щодо робочого тиску.

Залежно від методу збирання та форми трубок, компоненти можуть бути наступними:

  • Трубчасто-пластинчасті. Складаються з круглих трубок, розташованих горизонтально, на які нанизуються тонкі пластини. Зазвичай ці радіатори збираються механічним способом і часто використовуються у старих автомобілях. Вони є вигідними з економічної точки зору, але через обмежену площу контакту з повітрям їх ефективність охолодження є низькою.
  • Трубчасто-стрічкові. Вони складаються з довгих овальних трубок, які мають форму змійовика. Це забезпечує більшу площу контакту з повітрям і ефективніше охолодження антифризу. Такі радіатори часто встановлюються у сучасних моделях автомобілів.

Причини пошкодження автомобільного радіатора

До найпоширеніших причин виходу з ладу пристрою належать:

  • Корозія. Довготривалий контакт з водою та антифризом може спричинити корозію всередині компонента, що веде до його зношування та витоку.
  • Механічні пошкодження. Удари, зіткнення або пошкодження дорожнього покриття можуть призвести до деформації чи проколів.
  • Засмічення. Накопичення забруднень та накипу погіршує ефективність охолодження та може призвести до перегріву двигуна.
  • Зношування ущільнювальних елементів. Гумові кільця ущільнювачів і прокладки з часом зношуються, що веде до витоків.
  • Перегрів ДВЗ. Це може статися через неправильний рівень антифризу, несправність термостатичного клапана або системи охолодження.
  • Уламки вентилятора. Якщо вентилятор пошкоджено, теплообмінник не буде належним чином охолоджуватися.
  • Природне зношування. Постійні коливання температури та тиску можуть призвести до зношування матеріалу радіатора, зробивши його менш міцним та схильним до витоків.

Як вибрати радіатор автомобільний

При виборі пристрою слід враховувати наступні фактори:

  • Марка та модель автомобіля. Вибір повинен відповідати конкретній марці та моделі транспортного засобу.
  • Тип та об'єм двигуна. Рекомендації щодо пристрою можуть змінюватися залежно від типу та об'єму двигуна.
  • Розмір та конфігурація. Габарити мають відповідати специфікації та розмірам автомобіля. Кількість рядів трубок та їх розташування також важливі для ефективного охолодження.
  • Щільність елементів, що охолоджують. Щільне розташування елементів може покращити ефективність теплообміну.
  • Максимальний робочий тиск. Важливо переконатися, що радіатор спроектований для відповідного робочого тиску антифризу, який використовується в автомобілі.
  • Сумісність з системою охолодження. Пристрій повинен бути сумісним із системою охолодження автомобіля, включаючи термостат, водяний насос та охолоджувальну рідину.

Чому варто купити саме у нас

Недорого купити радіатор для автомобіля в Києві пропонує інтернет-магазин ROOLER. Можна замовити онлайн антифризи, очищувачі для салону та кузова, оливи та робочі рідини для машин всіх марок по приємній вартості. Плюси співпраці:

  • доступні ціни;
  • допомога при підборі;
  • більше 20 тисяч товарів у каталозі;
  • акції та знижки;
  • відправлення по всіх містах України надійними перевізниками.

ЧИТАТИ ПОВНІСТЮ

Ми використовуємо файли cookie. Ознайомитись з Політикою використання файлів cookies.

Віртуальна АТС
Віртуальна АТС
Хочете, зателефонуємо
у зручний для Вас час?
КНОПКА
ЗВ'ЯЗКУ