в наявності
LPR
Шарнiр рівних кутових швидкостей, з елементами монтажу+ до Audi Cabriolet
Код: KVW819
Залишити відгук
в наявності
MEYLE
Шарнір рівних кутових швидкостей+ до Audi Cabriolet
Код: 1004980062
Залишити відгук
в наявності
MEYLE
ШРУС зовніш. з пильником AUDI 80 (вир-во MEYLE) до Audi Cabriolet
Код: 1004980057
Залишити відгук
немає в наявності
DENCKERMANN
ШРУС з пильником AUDI A4 A6 VW TRANSPORTER III (вир-во DENCKERMANN) до Audi Cabriolet
Код: C120051
Залишити відгук
немає в наявності
DENCKERMANN
ШРУС наруж. с пыльн. AUDI (пр-во DENCKERMANN) до Audi Cabriolet
Код: C120013
Залишити відгук
в наявності
K2
Поліроль восковий для кузова K2 Spid Wax "на мокро" безбарвний 750 мл (K087M1)
Код: K087M1
АЛФАВІТНИЙ ВКАЗІВНИК
Приводні вали - невід'ємна частина трансмісії, одна з головних деталей, що приводять машину в рух. Від справності приводів залежить як повноцінна робота автомобіля загалом, і безпека руху. У ході роботи цим деталям доводиться зазнавати підвищених навантажень, що висуває підвищені вимоги до матеріалів, з яких вони виготовлені.
Головне призначення будь-яких типів приводів колеса — передача моменту з мінімальними втратами та вібраціями. Їх конструкція і технічні рішення, що застосовуються, — результат кропіткої роботи інженерів, ходових випробувань і тестів.
Приводи коліс поділяються на кілька груп:
Шарніри рівних кутових швидкостей (ШРУСи, або «гранати») поділяються на дві групи:
Зовнішні ШРУСи встановлюються, як правило, прямо біля маточини переднього (поворотного) колеса або заднього на автомобілях із незалежною підвіскою. Їхня внутрішня частина закріплена на приводному валу, а зовнішня входить у поворотний кулак і обертається при повороті керма разом з ним.
Внутрішні ШРУСи теж з одного боку насаджені на вал, а з іншого — кріпляться до редуктора, розташованого в КПП або у провідному мосту, через фланцеві півосі або за допомогою шліцьового з'єднання.
Існують два основні види ШРУСів. Вони різняться за внутрішньою будовою:
Зовні у зібраному вигляді типи шарнірів практично однакові.
Напіввісь — це фінальний механізм передачі обертання від двигуна до провідних колес. Вал через диференціал приймає момент, що крутить, від коробки передач, роздавальної коробки або редуктора провідного мосту і передає його в маточину, на якій розміщено колесо. Залежно від того, де встановлена піввісь на передньому або задньому мосту, тип її кріплення може відрізнятися. Там, де колеса повертаються, вали для забезпечення їхньої мобільності кріпляться за допомогою шарнірів як до маточини, так і до редуктора. На нерухомих мостах із залежною підвіскою часто зустрічається шліцевий тип кріплення.
Проміжні приводні вали (промвали, «проміжки») встановлюються в середині трансмісії — між основною коробкою передач і роздатковою, а також як подовжувач для приводного валу в зборі. Можуть оснащуватись такими кріпленнями:
Приводні вали часто оснащуються балансирами, додатковими потовщеннями або, навпаки, вибірками на корпусі для чіткої парної роботи двох частин осі.
Спочатку потрібно визначити, яка саме деталь вийшла з ладу. Зрозуміти це часто можна за ознаками. Наприклад, несправний зовнішній ШРУС тріщить при повороті колеса спочатку тільки в одну сторону: вперед або назад. Внутрішній — вібрує при наборі швидкості. Несправна піввісь заднього моста може призвести до підвищеного дисбалансу коліс.
Для правильної діагностики проблеми краще звернутися до кваліфікованих майстрів, а для покупки нової якісної запчастини — до перевірених надійних постачальників. В інтернет-магазині ROOLER можна купити приводний вал та замовити інші деталі трансмісії онлайн та за телефоном — ШРУСи, півосі, промвали. Реалізується продукція провідних виробників за розумними цінами з доставкою по Україні.
ЧИТАТИ ПОВНІСТЮ