в наявності
LSA
Підшипник опори амортизатора ВАЗ 2108 LSA (LA-2108-2902820)
Код: 2108-2902820
Залишити відгук
в наявності
AUTOMEGA
Підшипник опори амортизатора Automega (30100020513)
Код: 30100020513
Залишити відгук
в наявності
AUTOMEGA
Підшипник опори амортизатора Automega (30703310751)
Код: 30703310751
Залишити відгук
в наявності
AUTOMEGA
Підшипник опори амортизатора Automega (110164110)
Код: 110164110
Залишити відгук
в наявності
TEDGUM
Підшипник опори амортизатора d>30 мм Tedgum (00053862)
Код: 000 53862
Залишити відгук
в наявності
TEDGUM
Підшипник опори амортизатора d>30 мм Tedgum (00217010)
Код: 002 17010
Залишити відгук
в наявності
FENOX
Підшипник опори амортизатора ВАЗ 1118 Fenox (SM24001O7)
Код: SM 24001 O7
Залишити відгук
в наявності
FENOX
Підшипник опори амортизатора ВАЗ 1118, 2170 Fenox (SMB24001O7)
Код: SMB 24001 O7
Залишити відгук
немає в наявності
AUTOMEGA
Підшипник опори амортизатора Automega
Код: 104 120 249 4A0
Залишити відгук
немає в наявності
AUTOMEGA
Підшипник опори амортизатора Automega (30820006510172)
Код: 308 200 065 10172
Залишити відгук
немає в наявності
AUTOMEGA
Підшипник опори амортизатора d>30 мм Automega (110116210)
Код: 110 116 210
Залишити відгук
немає в наявності
AUTOMEGA
Підшипник опори амортизатора d>30 мм Automega (110151010)
Код: 110 151 010
Залишити відгук
немає в наявності
TEDGUM
Підшипник опори амортизатора d>30 мм Tedgum (00589861)
Код: 005 89861
Залишити відгук
немає в наявності
Без бренду
Підшипник опори амортизатора ВАЗ 1117-19 Оригінал БелМаг (BM.9356)
Код: 6674
Залишити відгук
в наявності
K2
Щетка K2 для очистки стекла микрофибра с ручкой 360 мм (K503)
Код: K503
Залишити відгук
АЛФАВІТНИЙ ВКАЗІВНИК
Ефективність роботи стійки амортизатора забезпечується за допомогою опорного підшипника, який з'єднує корпус автомобіля з амортизатором, забезпечуючи його вільний рух. Цей підшипник знаходиться у верхній частині стійки між опорою та пружиною амортизатора. Оскільки ця запчастина є складовою підвіски, її поломка може призвести до негативних наслідків, збільшити навантаження на робочі вузли автомобіля та призвести до його непридатності.
Робочий вузол працює на основі принципу підшипника кочення, однак має особливість у товщині зовнішнього кільця, що відрізняє його від звичайного підшипника. Циліндричні ролики виконують функцію тіл кочення, розташовані перпендикулярно один одному і не з'єднані між собою. Унікальністю конструкції є постійне розподілення механічного навантаження з різних боків. Основна мета опорного підшипника - забезпечити вільний оберт амортизатора у підвісці. Місцезнаходження цієї деталі залежить від його конструкції. Зазвичай він розміщується вище за чашку передньої пружини. Шток амортизатора проходить через центральну порожнину підшипника. Монтаж опорного підшипника здійснюється на місці кріплення амортизатора до автомобіля, що дозволяє робочому вузлу вільно рухатися. Протягом експлуатації автомобіля підшипник піддається осьовим та радіальним навантаженням, що призводить до зношування механізму та його подальшої заміни.
У нашому асортименті запчастин представлені кілька типів підшипників, кожен з яких відрізняється своєрідними конструктивними особливостями:
Безумовно, незалежно від типу конструкції, важливо пам'ятати, що головними факторами, що можуть призвести до поломок підшипника, є забруднення, пісок, волога та механічні ушкодження. Однак вибір оптимального варіанта опорного підшипника краще здійснювати, керуючись рекомендаціями виробника та з урахуванням конкретних умов експлуатації.
Недорого купити опорний підшипник в Києві пропонує інтернет-магазин ROOLER. Можна замовити онлайн всі необхідні запчастини підвісної системи для машин всіх марок по приємній вартості. Плюси співпраці:
ЧИТАТИ ПОВНІСТЮ