Поширені питання

 

Замовлення

Якщо ви замовляли товар поштовим оператором, то ви можете відслідковувати ТТН на його сайті. Якщо ви обрали самовивіз, то ви можете уточнити готовність товару до видачі за телефоном 0 800 750 950.

Ви можете відслідковувати статус замовлення в особистому кабінеті на сайті.

Для продовження резерву замовлення ви можете звернутися на гарячу лінію за телефоном 0 800 750 950 або написати у зручний для вас месенджер. 

Для скасування замовлення ви можете звернутися на гарячу лінію за телефоном 0 800 750 950 або написати у зручний для вас месенджер. 

Доставка

Відправлення замовлень здійснюється день в день при оформлені замовлення до 15.00. 

За наявності товару у відповідному пункті видачі, ви можете отримати його протягом години. Переглянути доступні пункти видачі ви можете у розділі контакти

Гарантія і повернення товару

Для гарантійного обслуговування товару вам слід звернутися на гарячу лінію за телефоном 0 800 750 950.

Якщо з якихось причин товар не підійшов, ви маєте право на обмін/повернення придбаного товару належної якості (справного).
Згідно ст.9 п.1 "Закону України про захист споживачів", споживач має право на обмін товару протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі, якщо він не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданими товарами. 

Для повернення товару вам необхідно звернутися в пунт видачі у вашому місті або відправити товар Новою Поштою за адресою, яку вам надасть консультант за телефоном 0 800 750 950.

Товар

Всі товари на сайті мають актуальний статус наявності. Якщо товара немає в наявнсті, ви можете залишити заявку через кнопку "Повідомити про наявність".

Оплата

При виборі способу оплати, вкажіть, що хочете отримати рахунок для юридичної особи.

При виборі способу оплати, скористайтеся одним з багатьох способів: картою Visa/Mastercard, ApplePay, GooglePay, Privat24, MasterPass, Visa Chekout.